Dziś mamy 24 stycznia 2022, poniedziałek, imieniny obchodzą:
26 listopada 2021

Dzieci zakończyły drugi etap projektu „Gramy Zmysłami”. Jakie miały zadania?

fot. Szkoła Podstawowa im. Ligi Kobiet Polskich w Kozielcu

fot. Szkoła Podstawowa im. Ligi Kobiet Polskich w Kozielcu

Dzieci z Punktu przedszkolnego w# Kozielcu zgłosiły wykonanie drugiego listopadowego zadania w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego "Gramy zmysłami". Tym razem celem było wykonanie zadań związanych ze słuchem.

Na początku dzieci obejrzały krótką prezentację na temat budowy ucha. Nauczycielki wyjaśniły co może popsuć słuch i jak ważny jest ten zmysł dla każdego człowieka. Grając na różnych instrumentach, odtwarzając rytmy dzieci się świetnie bawiły.

Przedszkolaki odgadywały, z jakiego instrumentu muzycznego wydobywa się dźwięk mając zasłonięte oczy. Wiele radości sprawiło im kolorowe piano. Udało nam się również zagrać w memory dźwiękowe. Zabawy słuchowe przyniosły nam dużo śmiechu i pozytywnych wrażeń.

Zadanie listopadowe zostało wykonane... pozostaje dzieciom czekać na grudniowe.

Materiał: Szkoła Podstawowa im. Ligi Kobiet Polskich w Kozielcu/red.

Oceń artykuł: 0 0

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (0) Zgłoś naruszenie zasad

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!


0

Niedobór witamin w zimę. Wzmocnij swój organizm i nie daj się chorobie!

Wielu z nas kojarzy okres zimowy z przeziębieniem. Chociaż pogoda nie jest za# to bezpośrednio odpowiedzialna, wirusy wywołujące przeziębienie mogą łatwiej rozprzestrzeniać się w niższych temperaturach. Narażenie na zimne i suche powietrze może niekorzystnie wpływać na układ odpornościowy naszego organizmu. Czy to oznacza, że nie możemy się bronić? Nic podobnego. Sprawdź, co możesz zrobić, aby wzmocnić swój układ odpornościowy, by nie dać się chorobie!

(czytaj więcej)
0

Nawet co dziesiąty młody Polak może odczuwać wypalenie pandemiczne

Nawet co dziesiąty młody Polak może odczuwać# wypalenie pandemiczne, wiążące się m.in. z objawami depresyjnymi i lękowymi – wynika z badań psychologów z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Pokazały one, że rok po wybuchu pandemii sytuacja ta nadal stresuje.

(czytaj więcej)
0

60% Polaków deklaruje chęć zamieszkania w domu z ogródkiem

Mieszkanie w hierarchii potrzeb człowieka zajmuje# czołową pozycję. Choć nie każdy ma tę świadomość, wpływa bezpośrednio na jakość życia. Tymczasem z danych Eurostatu za 2019 rok wynika, że w Polsce na jedną osobę statystycznie przypada 1,1 pokój. Ten wynik plasuje nas na ostatnim miejscu, ex aequo z Rumunią i Chorwacją. O czym w praktyce świadczą te liczby? Prawie 38% Polaków żyje w przepełnionych mieszkaniach. Sytuacja mieszkaniowa polskiego społeczeństwa jest problemem, z którym od lat borykają się kolejne rządy. Mimo że mieszkań przybywa, nadal popyt przewyższa podaż.

(czytaj więcej)
0

Owoce w diecie Polaków. Jakie królują w naszych jadłospisach?

Kantar wymienia sezonowych ulubieńców i obiecujące nowości z# 2021 roku. Ulubionym owocem Polaków jest truskawka. To także najbardziej czekany i najpopularniejszy owoc sezonowy. Kolejnym hitem jest borówka wysoka, która podbiła rankingi najzdrowszych owoców na całym świecie. To ulubiony owoc polskich dietetyków i specjalność eksportowa. Polskie borówki znają konsumenci w ponad 30 krajach, na 4 kontynentach. Wśród nowości, które podbiły rynek krajowy w mijającym sezonie jest minikiwi i jagoda kamczacka. Oba gatunki zyskują nowe kanały dystrybucji i oba mają już po blisko 4 miliony konsumentów.

(czytaj więcej)